Συχνές ερωτήσεις Συνεργατών Rubik

  • Τι είναι η Rubik;
    Η Rubik είναι μια εφαρμογή προγράμματος επιβράβευσης πελατών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις για τους πελάτες τους. Μέσω της Rubik, μπορείτε να προσφέρετε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα επιβράβευσης στους πελάτες σας με πόντους, κουπόνια και σφραγίδες. Στείλτε στους πελάτες σας ειδικές προσφορές και εκπτώσεις. Είναι εύκολο στη χρήση και σας παρέχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε το πρόγραμμα σας με ένα απλό και φιλικό περιβάλλον διαχείρισης.
  • Πώς μπορούν οι πελάτες να συλλέξουν πόντους/σφραγίδες;
    Οι πελάτες μπορούν να συλλέξουν πόντους κάθε φορά που αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες από την επιχείρησή σας. Απλά δίνοντας σας το κινητό τους τηλέφωνο. Επίσης, έχουν πρόσβαση στους πόντους τους από την εφαρμογή στο κινητό τους. Αυτό τους επιτρέπει να παρακολουθούν τους πόντους τους σε πραγματικό χρόνο και να ενημερώνονται για τις διαθέσιμες επιβραβεύσεις. Επίσης, μπορούν να εξαργυρώνουν τους πόντους τους όποτε επιθυμούν.
  • Πώς μπορώ να στέλνω προωθητικές ενέργειες στους πελάτες μου;
    Μέσω του διαχειριστικού προγράμματος της Rubik, θα μπορείτε να στείλετε προωθητικά μηνύματα μέσω push notifications, Viber, SMS και email.
  • Πώς μπορώ να παρακολουθώ την πρόοδο και τις επιδόσεις του προγράμματος;
    Μέσω της πλατφόρμας που θα σας παρέχουμε, μπορείτε να παρακολουθείτε πληροφορίες σχετικά με τους συνολικούς πόντους που συλλέγονται, τις επιδόσεις των πελατών, τα κουπόνια που είναι ενεργοποιημένα και πολλά άλλα. Έτσι, μπορείτε να εκτιμήσετε την αποτελεσματικότητα του προγράμματος και να προσαρμόσετε τις στρατηγικές σας.
  • Μπορώ να προσαρμόσω τις επιβραβεύσεις που προσφέρω;
    Ναι, μπορείτε να προσαρμόσετε τις επιβραβεύσεις που προσφέρετε, όπως πόντους και κουπόνια, ώστε να ανταποκρίνονται στη φιλοσοφία και τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
  • Πώς μπορώ να ενθαρρύνω τους πελάτες να συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης;
    Μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης προσφέροντας αρχικά μια ειδική προσφορά για την εγγραφή τους (π.χ. 1.000 πόντους) και να ενημερώνετε τους πελάτες για τις προσφορές και τα κουπόνια μέσω διάφορων καναλιών επικοινωνίας όπως instagram, email και το καλύτερο από όλα word of mouth.
  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την ομάδα υποστήριξης σε περίπτωση προβλημάτων;
    Η ομάδα υποστήριξης μας είναι πάντα διαθέσιμη για να βοηθήσει σε περίπτωση προβλημάτων ή αποριών. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω τηλεφώνου, email ή μέσω της πλατφόρμας υποστήριξης που θα σας παρέχουμε.
  • Πώς μπορώ να προωθήσω το πρόγραμμα επιβράβευσης στους πελάτες μου;
    Μπορείτε να προωθήσετε το πρόγραμμα επιβράβευσης στους πελάτες σας μέσω διαφημιστικών υλικών εντός του καταστήματός σας, όπως αφίσες, αυτοκόλλητα ή stand. Μπορείτε επίσης να ενημερώνετε τους πελάτες σχετικά με τις επιβραβεύσεις και τις προσφορές μέσω των social media σας, του ιστότοπου σας ή μέσω email marketing.
  • Μπορώ να ανταγωνιστώ μεγάλες επιχειρήσεις με ένα τέτοιο πρόγραμμα επιβράβευσης;
    Απόλυτα! Το πρόγραμμα επιβράβευσης μπορεί να είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για μικρές επιχειρήσεις για να ανταγωνιστούν μεγάλες επιχειρήσεις. Προσφέροντας εξαιρετικές επιβραβεύσεις, εξατομικευμένες προσφορές και εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιστή βάση πελατών και να προσελκύσετε νέους πελάτες.